انتخاب چهاردهم

قدس آنلاین- یزد : معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از تهیه و پخش ویژه برنامه رادیویی با موضوع بررسی علل و عوامل مشکلات و اختلافات خانوادگی با همکاری با معاون صدای ، صدا و سیمای مرکز یزد خبر داد.

بررسی مشکلات و اختلافات خانوادگی  در ویژه برنامه رادیو یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید علی اصغر رفاهی افزود :  تجربه پنج ساله این معاونت اجتماعی دادگستری در عرصه کار با آسیب های اجتماعی مرتبط با حوزه خانواده می تواند راهگشا در تهیه و ساخت برنامه فاخر و اثر گذار برای مردم استان باشد.

وی تصریح کرد :  با توجه به در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی از اساتید و مشاورین مجرب حوزه خانواده و همکاری سایر نهاد های فعال در این زمینه  و معرفی کارشناسان معتبر این حوزه ، می توان همکاری خوبی با صدا و سیمای مرکز استان قلمداد شود.

این مقام قضایی راجع به نوع برنامه و شیوه اجرای آن اظهار داشت : این برنامه ترکیبی است و در اثنی برنامه  ضمن استفاده از کارشناس در هربرنامه مشکلات یک خانواده به صورت مصداقی نیز مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

وی خاطرنشان ساخت : خانواده هایی که دارای مشکلات خانوادگی هستند و امکان طرح مشکلات آنها در رسانه باشد می توانند جهت حضور در این برنامه از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری و یا دفتر معاونت اجتماعی دادگستری  اعلام آمادگی نمایند.

در ادامه این جلسه معاون صدای مرکز یزد نیز ضمن اشاره به دغدغه های صدا و سیما در پرداختن به مباحث خانواده گفت : صدای مرکز یزد قصد دارد در ماه مبارک رمضان در برنامه ای زنده با عنوان حریم مهرورزی باحضور زوجینی که درگیر مشکلات و اختلافات خانوادگی بوده اند و باکارشناسان خبره حوزه مشاوره خانواده  به بررسی اختلافات این زوجین  بپردازد.

:  داوود سیروس افزود

این برنامه برای پخش در شب های ماه رمضان تهیه می گردد و در طول این ماه مبارک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 22 به مدت یک ساعت پخش خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.